18 July 2016

Favorieten | Nagellak Zomer 2016!


Hey loves! Het weekend is weer voorbijgevlogen, maar ik moet deze week enkel 3 dagen werken, en dan ben ik weer even thuis ;). Ik denk dat jullie allicht over de nieuwe Pokémon Go-app hebben gehoord? En ja hoor, ik heb hem ondertussen ook gedownload, en het is nog best leuk, maar wel erg verslavend haha! Ik woon net aan drie pokéstops (als je de app hebt, you know what I'm talking about!) en het valt gewoon meteen op wie de Pokémon-app speelt en wie niet haha. Maar goed, vandaag toon ik jullie mijn favoriete nagellakjes! Benieuwd? Kijk dan snel even met me verder..

Van l-r: Marshmallow - Sand Tropez - Island Hopping

Essie - The Nudes

Essie is wellicht één van m'n favoriete merken voor nagellak! Ze hebben ontzettend veel kleuren, brengen makkelijk aan en blijven lange tijd mooi. Ik draag niet zo vaak een kleurtje, tegenwoordig hou ik meer van de nude-nail-looks. Daarom behoren deze drie tot mijn favorieten!

Marshmallow is een gewoon een erg mooie witte kleur met een prachtige glans.
Sand Tropez heeft een zandkleur, dat wat naar het grijze neigt.
Islan Hopping vind ik zo'n mooie kleur! Hij oogt wat donkerder op de foto's, maar ik zou hem het beste omschrijven als een kleur dat tussen het vuil paarse en taupe zit.

Van l-r: Porcelain - 090 Sorbet - 180 Indigo Night

❤  Revlon - A Pop of Color!


Revlon is een volgende favoriet van me als het op nagellak aankomt! & Vaak koop ik ze ook gewoon bij de Action, waar ze een stuk goedkoper zijn, #Score!

Porcelain was lange tijd mijn enige favoriete nude kleur. Hij heeft een light beige kleur, en ziet er erg natuurlijk uit. Met twee laagjes krijg je een prachtige natuurlijke kleur, maar als je de kleur wat intenser wil laten overkomen zijn drie laagjes aan te raden.
090 Sorbet Meet my favorite nailpolish from the month! Ik draag deze kleur nu al twee weken aan een stuk en hij heeft gewoon dé perfecte oranje kleur voor de zomer!
180 Indigo Night is een prachtige, intense blauwe kleur & blauw is meteen ook m'n favo kleur ;).

Van l-r: 102 Brooklyn Date - 325 Raindrop - 320 Blue Sky

❤ NYC Cosmetics - Pastels!


NYC Cosmetics heeft niet zoveel kleuren zoals bijvoorbeeld Essie, maar toch vind ik altijd wel een kleur dat me aanspreekt in hun collectie!

102 Brooklyn Date: wederom een nude tint! Deze gaat wat meer naar het rood-bruine toe, maar dan in nude ;).
325 Raindrop Een prachtig babyblauw kleurtje! Met een mooi pastelkleurtje, you never go wrong!
320 Blue Sky is een mintkleurtje, en zo eentje mag nooit ontbreken! Het was een grote trend een paar jaar geleden, maar ik vind het nog steeds mooi staan.

Van l-r:  Frenchlook Rose - Just Nude - Old Bond Street

❤  Cien & NailsInc!

Tot slot nog twee nagellakken van Cien en eentje van NailsInc.

Frenchlook Rose is gewoon prachtig! Hij heeft een licht roze kleur en geeft je erg natuurlijke en verzorgde nagels. Zoals de naam het al zelf zegt is hij perfect om een French manicure mee te maken en ja dit gezegd zijnde, heeft deze minstens drie laagjes nodig als je echt een 'volle' kleur wilt.
Just Nude is de perfecte nude kleur dat goed met mijn huidskleur blend.
Old Bond Street is misschien een wat donkere kleur voor de zomer, maar hé dat kan ook soms! Ik vind dit zo'n interessante kleur omdat hij wat tussen het paarse en blauwe ligt.

Wat is jouw favoriete kleur nagellak?

Volg je me al?


No comments:

Post a Comment