13 July 2016

Kruidvat | Spa Secrets Traditions Of Japan Shower Foam!



Hey loves! Wat leuk dat jullie hier weer even langskomen. Mijn werkweekje is ondertussen alweer begonnen, en kijk het is weer bijna weekend, haha! Maar hopelijk gaat het weer wat beter worden dit weekend.. Want hoe het er hier nu aan toe gaat, heftige regenbuien soms. Wellicht kennen jullie de Spa Secrets producten bij het Kruidvat wel al, of hebben jullie ze zeker al wel eens gespot in één van de winkels. Omdat ik nog niets van de Traditions of Japan geurlijn heb geprobeerd, leek het me fijn om de shower foam hiervan eens mee te nemen. Benieuwd naar wat ik er van vond? Lees dan snel met me verder..


Kruidvat  Spa Secrets

De Spa Secrets producten zijn deel van het Kruidvat assortiment en bestaan ondertussen al een tijdje. Ik heb er al een aantal van geprobeerd en vind ze super! Er bestaan drie geurlijnen (met een vierde op komt, yay!): Traditions of Japan, Treasures of Morocco & Miracles of Bali. Nu werd ik meteen aangetrokken door de producten van deze laatste geurlijn, want I love me some coconut! Maar wat met de andere geurlijnen? Die kan ik toch niet zomaar laten liggen? Ik had een nieuwe shower foam nodig, en besloot daarom deze uit de geurlijn Traditions of Japan mee te nemen.

The Packaging

Ik vind de verpakkingen van al de Spa Secrets producten amazing, ze vallen meteen op in het rek en stralen een soort van luxe uit. Deze shower foam komt in een metalen spuitfles en daar elke geurlijn z'n eigen kleur heeft, heeft deze een groene kleur. Verder heeft de fles een leuk ruit-patroon dat op alle producten terug komt.

Traditions of Japan

Voor de producten van de geurlijn Traditions of Japan werd Bamboo & Blue Lotus gebruikt. Dankzij de frisse geur van deze producten is deze ook unisex. Nu ja, mijn vriend gebruikt ook evengoed bijvoorbeeld de shower gel van Miracles of Bali, maar de Traditions of Japan producten worden althans voorgesteld als een unisex-geur.

Wat Kruidvat zegt over deze shower foam:

Voor een unieke douchesensatie met gel die onmiddellijk verandert in een weelderig schuim gebruik je Spa Secrets Traditions of Japan Shower Foam. Deze shower foam met Bamboo & Blue Lotus laat je huid heerlijk zacht aanvoelen.



The Opinion

Als je me al even volgt, weet je waarschijnlijk al dat ik douche foams vooral gebruik tijdens het scheren. Ik wil dan ook dat ze snel en makkelijk aan te brengen zijn, en vooral dat ze snel beginnen te schuimen op m'n benen, zodat het scheren snel kan gebeuren. Ook verwacht ik dat mijn benen nadien zacht aanvoelen. En deze voldoet aan al mijn verwachtingen! Meteen al bij het 'swatchen' van de shower foam merkte ik dat de gel erg snel veranderde in een schuim. Toen ik hem dan voor het eerst gebruikte, bracht hij makkelijk aan en maakt hij het scheren ook makkelijker. Maar goed, ik gebruik hem nu vooral voor dit, maar je kan hem natuurlijk evengoed gebruiken om je lichaam mee te wassen!

De Spa Secrects Shower Foam uit de Traditions of Japan geurlijn is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor € 3,99.

Heb jij al iets van de Spa Secrets producten gebruikt? Wat is jouw favoriete geurlijn?

Volg je me al?






3 comments:

  1. Ik vind deze douche foam heerlijk! Ik gebruik douche foams trouwens ook om mij te scheren, gemakkelijk hè? X

    ReplyDelete
  2. Shower foam is zo fijn he, en deze geur is zo lekker! Ja ik heb eraan gesnuffeld :P

    ReplyDelete
  3. Oh, die lijkt me heel fijn en lekker ;-)

    xoxo
    Dascha

    ReplyDelete