29 July 2016

Spa Secrets | Magic of Brazil!



Hey loves! Een tijdje geleden zag ik al dat er een nieuwe geur en kleur zou bijkomen bij de Spa Secrets producten, namelijk Magic of Brazil die in de knalroze verpakkingen komen. En ja hoor, het is zover! In totaal bestaat de geurlijn uit vijf nieuwe producten. Ik kocht de shower nectar en de body oil-in-cream en die ga ik jullie vandaag tonen. Benieuwd naar deze twee nieuwe producten? Kijk dan snel even met me verder..


Magic of Brazil Shower Nectar

De laatste week neem ik maar al te graag mijn douche met deze shower nectar! Hij is erg vloeibaar, de structuur voelt wat zoals de naam al zelf zegt als nectar/honing, maar schuimt toch lekker goed. De geur werd verrijkt met açaï bessen en maracija, wat erg zoet ruikt, but oh so good!

Verkoopprijs: € 2,99.


Magic Of Brazil Body Oil-In-Cream

Naar deze body cream was ik best nieuwsgierig omdat hij verrijkt werd met olie om zo de droge huid extra te voeden. Maar ik had toch wat bang dat hij dan erg vettig zou aanvoelen. Gelukkig is dit niet echt zo! De crème heeft een wat dikkere substantie en trekt erg snel in de huid. Hij laat wel een wat vettig laagje achter op de huid, maar niet zo dat het stoort. Ook heeft hij dezelfde geur als die van de shower nectar, en deze blijf je toch nog een tijd goed ruiken.

Verkoopprijs: € 4,99.

My Opinion

Ik ben helemaal obsessed met de geur van deze twee producten! Als je into zoete geuren bent, kan ik je aanraden om deze geur eens te proberen! De beide producten dat ik getest heb vind ik zelf ook erg fijn. De shower nectar heeft een meer vloeibare structuur dan ik gewoon ben, maar hij schuimt erg goed en ruikt superlekker! De Body Oil-In-Cream voelt prettig aan op de huid en ook wat verfrissend. Wel laat hij een vettig laagje achter op de huid, maar hij werd dan ook verrijkt met oliën om de droge huid extra te voeden. Normaal gezien kan ik hier niet tegen, maar bij deze valt het al bij al nog mee!

De Magic of Brazil geurlijn kan je vinden bij het Kruidvat en bestaat uit de volgende producten:
Shower Nectar - €2,99
Shower Foam - € 3,99
Body Oil - € 4,99
Body Oil-In-Cream -  € 4,99
Body Scrub - € 3,99

Heb jij de nieuwe geurlijn al gespot?


Volg je me al?



3 comments:

  1. Ahh, die lijn ziet er zo leuk uit!
    Moet er toch maar eens beter naar gaan kijken binnenkort.

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's heb je gemaakt! Zal eens even dit product opzoeken, ben erg benieuwd :).

    ReplyDelete
  3. Ik houd wel van zoet, het ziet er al uit alsof het ontiegelijk lekker ruikt!

    ReplyDelete