01 August 2016

Opgebruikt | Juli 2016!


Hey loves! Het is bijna niet te geloven dat één maand van de zomervakantie er al op zit! Omdat juli zo snel weer voorbij is gevlogen vond ik het ook verrassend dat ik toch nog een heleboel producten heb kunnen opmaken. Benieuwd naar wat ik van al deze producten vond? Lees dan snel met me verder..


Mixa Haute Nutrition Douche Olie

De douche olie van Mixa is erg fijn in gebruik en voelt prettig aan op de huid. Ook al is het een douche olie, voelt hij niet vettig aan nadien. Wat voor mij alleen maar bonus points betekend! Heb je een zeer droge huid of gevoelige huid? Dan kan deze een echte aanrader zijn voor jou!


Spa Secrets Miracles Of Bali Shower Gel

Oh boy, wat hou ik toch van de Spa Secrets producten! Nu ik van alle geurlijnen wel iets heb getest, kan ik echt geen favoriet meer kiezen. Ze ruiken alle vier heerlijk! Maar ik denk dat velen onder jullie de Miracles of Bali geurlijn super zullen vinden, het is een erg herkenbare geur vind ik en hij doet je wegdromen naar het Tropische Bali!


Cien Grapefruit Shower Gel (Limited Edition)

Ik ben niet alleen fan van Spa Secrets, maar zeker ook van de Cien shower gels! Af en toe komen ze met limited edities uit, net zoals deze. & Dit keer werden het allemaal fruitige geuren! Erg lekker voor de zomer. De eerste geur van de drie dat ik helemaal opmaakte is deze met grapefruit. Lekker fris en fruitig!



Therme Finn Sauna Hot/Cold Scrub

Ben je op zoek naar een nieuwe scrub dat je een echt spa-at-home gevoel kan geven? Dan moet je zeker deze eens proberen! Hij heeft een best wel sterke eucalyptus & menthol geur, maar ik hou hier wel van. Door deze super frisse geur, ben je 's morgens ook instant awake. De scrub zelf voelt niet té grof en niet té zacht aan, maar gewoon perfect.


Nivea Waterproof Oogmake-up Remover

Deze heb je al vaker hier voorbij zien komen, en volgens mij ga je hem nog vaker zien. Want meet my holy grail product voor m'n ogen! Ik heb gevoelige ogen, en andere oogmake-up removers dat ik al probeerde gaven me vaak pijnlijke ogen, zo erg soms dat ik m'n ogen moeilijk kon openhouden. Maar dit probleem heb ik nog nooit met deze van Nivea gehad (en ik heb er ondertussen al drie opgemaakt). Het is een melk dat erg zacht aanvoelt voor de ogen en je make-up goed verwijdert!


Lifecare Cleansing Pore Strips

Over deze poriënstrips van de Action heb ik al uiteenlopende meningen gelezen, sommigen houden ervan, sommigen helemaal niet. Ik vind ze eerlijk gezegd super! Maar je moet je neus wel erg goed vochtig maken & ik laat ze vaak zo'n 10 tot 15 minuten zitten.



Naobay Body Radiance Lotion

Met deze Body Lotion heb ik een beetje mixed feelings. Hij heeft een heerlijke frisse geur, voelt niet vettig aan en hydrateert goed. Maar, ook voelt hij erg licht aan, toch heeft hij tijd nodig om in je huid te trekken.


Nivea Stress Protect Deodorant

Vroeger wisselde ik vaak van deo, omdat ik vond dat een deo maar één keer goed bij me werkte (waarschijnlijk zat dit gewoon in mijn hoofd, maar goed). Maar dit heb ik niet met deze van Nivea. Ik koop hem, sinds hij in de winkels lag, altijd opnieuw en ben er nog steeds tevreden over!


Max&More Volumizing Mascara

Deze is eigenlijk niet op, maar ik vind hem gewoon niet fijn om te gebruiken. Hij zag er veelbelovend uit, maar bij mij gaf hij geen extra volume.



Lavera Basis Sensitiv Masker

Dit maskertje voelt zo goed aan op de huid. Helemaal niet trekkerig, gewoon erg prettig.


Nivea 3in1 Verzachtende Reinigingsdoekjes

Deze reinigingsdoekjes zijn perfect voor de droge of gevoelig huid. Ze hebben een lekkere geur en voelen zacht aan op de huid. Laatste make-up restjes worden er goed mee verwijdert en ze voelen ook gewoon fijn aan om je gezicht eens te verfrissen op die no-make-up-days.


Onyx Eye Cleansing & Make-up Remover Wipes

Ook deze reinigingsdoekjes zijn goed voor de droge of gevoelig huid. En eigenlijk zou ik hier hetzelfde over kunnen zeggen als bij die van Nivea.


Bella Cotton Large Round Make-up Pads

Elke maand maak ik zeker een pakje van deze wattenschijfjes op. Ze zijn groot, waardoor het makkelijker word om ze over je hele gezicht te gebruiken.


Wat heb jij allemaal opgemaakt vorige maand?

Volg je me al?



6 comments:

  1. Fijne producten heb je opgehaald, ik heb ook een product van de Bali lijn maar vind persoonlijk de rode lijn het lekkerst.

    ReplyDelete
  2. Lekkere producten heb je opgemaakt! Die therme lijkt mij ook heerlijk.

    ReplyDelete
  3. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! De Cien douchegel vind ik ook heerlijk en de neusstrips van de Action doen ook goed hun werk. X

    ReplyDelete
  4. Fijne producten heb je opgemaakt! Ik vind de neusstrips van de Action ook heel erg fijn. En ga denk maar eens de Thermen scrub uitproberen.

    ReplyDelete
  5. Je heb veel producten opgebruikt. Ik vind die Spa Secrets ook zo zalig.

    ReplyDelete
  6. Wat een fijne producten! Een aantal van deze gebruik ik ook.

    Liefs,
    Dascha

    ReplyDelete