26 August 2016

Unboxing | Zbox Augustus 2016!


Hey loves! Het is alweer weekend en daar ben ik best blij om! Het was een drukke week op het werk en ik heb nood aan slaap! Mijn nood aan slaap komt ook wel deels door het té warme weer :(. Vandaag heb ik alweer een unboxing voor jullie! Namelijk die van mijn tweede Zbox. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


Één minpuntje misschien aan de Zbox is dat hij helemaal vanuit het Verenigd Koninkrijk moet komen. Wat wil zeggen dat hij toch zo'n 10 tot 15 dagen onderweg is. & Ondertussen kan je al YouTube video's bekijken van Youtubers vanuit UK die hun box tonen. Ikzelf heb daar geen problemen mee, maar ik weet dat sommigen het liever een verrassing houden.
Maar goed, let's start! Ook deze maand heeft de binnenkant van de doos alweer een prachtige illustratie. Het thema voor deze maand is 'Invasion', wat het maar normaal voor me maakt dat de illustratie onder andere alien-achtige toestanden zou bevatten ;).


Bleacher Creature's Word of Warcraft Durotan


Het eerste item in de box is een pluchy van Durotan uit World of Warcraft. First of all, ben ik niet zo into World of Warcraft. Maar dit terzijde vind ik deze pluchy best leuk gemaakt. Wat wel wat raar is, is dat hij zacht is, behalve zijn neus is hard. Haha =).



Titan's Exclussive Twin Pack - Alien

Met het thema van deze maand in gedachte, moest er wel iets van Alien in deze box zitten! En zodus, kregen dit duopack met Big Chap & Ripley. Ripley vind ik er niet zo super speciaal uit zien, maar Big Chap is best mooi gedetailleerd!



Funko Wacky Wobbler - Weeping Angel


& Dan heb je hier meteen mijn favoriet van de box. Ik weet dat niet iedereen van Wacky Wobblers houdt, maar ik vind ze gewoon super! De Weeping Angel uit de BBC serie Doctor Who ziet er prachtig uit. Erg mooi gedetailleerd, love it!



Invasion T-shirt


& Als laatste, het t-shirt van deze maand! Net zoals vorige maand, is het de illustratie van op de doos dat erop afgebeeld word. Hier kan ik zeker niet voor klagen, want ik vind hem prachtig!


Ken jij de Zbox al?


De Zbox is verkrijgbaar via http://www.zavvi.nl & naargelang het abonnement dat je neemt varieert de prijs per box tussen € 24,95 en € 19,95.

Spoiler: Volgende maand is het thema 'Marvel Universe' - I Can't Wait! ^^

Volg je me al?


2 comments:

  1. Die Durotan, zo leuk! Best wel schattige & leuke box vind ik :D

    ReplyDelete
  2. Dit is niet echt een box voor mij haha :)

    ReplyDelete