29 August 2016

Unboxing | Mixa Producten!


Hey loves! Een tijdje geleden schreef ik een artikel over Theinsiders.eu. Via deze website krijg je de mogelijkheid om producten te testen etc. Ik mocht toen twee producten van Mixa ontvangen, en je kon je dan inschrijven op de website van Mixa en een huidanalyse doen. Blijkt nu dat de eerste 100 die zich inschreven nog een leuk pakket wonnen! & Ik was hier bij, yay! ^^ Vandaag toon ik jullie de inhoud van dit pakket. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


Mixa Micellair Water

Van het eerste product werd ik al meteen blij! Het is namelijk één van mijn favorieten! Dit micellair water is bestemd voor de gevoelig huid met roodheid en je kan hem voor je gezicht en ogen gebruiken. Dit laatste vind ik best belangrijk, ik heb erg gevoelige ogen, maar van deze doen ze geen pijn achteraf! & Bovendien verwijdert hij laatste restjes make-up erg goed.


Mixa Oogmake-up Remover

Als het op oogmake-up remover aankomt weten jullie ondertussen al dat ik altijd die van Nivea gebruik, omdat dit zowat de enigste is waar mijn ogen niet van branden. Maar dit wil niet zeggen dat ik andere oogmake-up removers geen kans wil geven. Deze is bestemd voor gevoelige ogen, dus dat klinkt al zeer goed. Gisteren heb ik hem voor het eerst gebruikt & so for so good!


Mixa Bodybalsem met "Pleistereffect"

Het volgende wat er in zat is deze bodybalsem voor de zeer droge en beschadigde huid. Hij komt in een huge pot en voelt erg dik aan, maar trekt wel snel in de huid. Om eerlijk ze zijn denk ik niet dat ik deze bodybalsem zelf had gekocht. Maar nu ik hem in dit pakket heb ontvangen, vind ik hem echt super! Hij voelt super hydraterend aan, en heeft ook een wat koelend effect. Hij doet mijn huid super voelen zonder erg vettig aan te voelen.


Mixa Hydraterende Dagcrème 'Anti-Roodheid'

Toen ik deze dagcrème eerst zag dat ik yes nog een andere favoriet van me! Maar nee hoor, die ik een lange tijd gebruikte is ook tegen anti-roodheid, maar dit is een CC dagcrème! Hier had ik eerlijk gezegd nog niet van gehoord, een CC cream ja hoor, maar dagcrème? Maar als je er bij nadenkt is het wel logisch. Hij is tegen roodheid en CC staat voor Color Correction. Hij is bestemd voor de gevoelige en reactieve huid & I love it!

Zoals je kan zien ben ik super blij met de producten dat ik mocht ontvangen ^^! Thanks Mixa! Ik heb de producten in dit artikel kort besproken, moest je graag een uitgebreidere review lezen over één van deze, let me know! :)

Heb jij al eens iets van Mixa gebruikt? Let me know! ^^

Volg je me al?



4 comments:

  1. Ik heb eigenlijk nog nooit van dit merk gehoord maar het klinkt tot nu toe wel goed! :)

    ReplyDelete
  2. Baume Corps Effet Pansement MIXA 300ml waar is dit nog te koop.
    met vr gr
    Han

    ReplyDelete
  3. Hallooookes :-),
    Ja hoor ik gebruik de bodybalsem met pleister effect. Die is gewoonweg SUPERRRR!! voor de echt droge huid!! Gebruik het zelfs p mijn gezicht en eindelijk geen vervelende velletjes meer na een halve dag( waar je per slot geregeld wel eens over je wangen of voorhoofd ofdergelijke wrijft. Ik ben er tot hiertoe vrij zuinig mee omgesprongen omdat ik die hier in winkels niet vind, ik ga de andere ook uitproberen zal wel een winkel online vinden :-)

    ReplyDelete
  4. iemand die weet waar de bodybalsem met pleister effect te koop is vind hem dus ook niet online :-( :-(

    ReplyDelete