31 August 2016

Throwback | August 2016!


Hey loves! Morgen is alweer m'n laatste werkdag en dan kan ik weer een weekje lekker relaxen! :) Het is dan wel nog augustus, maar ik toon jullie alvast de throwback naar augustus vandaag! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


#01 In onze Delhaize vond ik Oreo donuts en ik moest ze gewoon kopen om eens te proberen! Ze zijn best lekker, maar nu ook niet iets speciaals vind ik.
#02 Vorige maand maakte ik weer een heleboel producten op & zoals gewoonlijk toonde ik deze aan jullie.
#03 Ik begin weer een beetje meer into nailarts te komen en die toon ik maar al te graag via Instagram. Deze blauwe kleur van de Rita Ora collectie van Rimmel is meteen ook een favoriet van me geworden!


#04 Omdat ik terug meer into nailart ben, zaten er vorige maand ook een paar nagellakjes tussen mijn favorieten!
#05 De Baby Skin Instant Pore Eraser van Maybelline is een product dat ik nog steeds graag gebruik, maar toch ook vaak oversla. Het is gewoon één van die stappen dat ik makkelijk skip 's morgens om wat tijd te besparen ;).
#06 De volgende nailart was eens iets anders wat ik probeerde. Namelijk een tattoo gewoon op je nagels aan brengen. Ik had het op een aantal blogs gezien en wilde het zelf proberen. & It works!


#07 Elke maand ga ik wel eens naar het Kruidvat (of soms wat vaker, haha) om te kijken welke nieuwe producten er zijn. Dat kunnen jullie ook telkens in m'n shoplogs zien! :)
#08 Kate Moss & Rimmel werken al 15 jaar samen aan prachtige producten en dat moet gevierd worden! Zo werden er zes lipsticks & vier nagellaken uitgebracht. Ik nam enkel de prachtige kleur 55 My Nude mee naar huis.
#09 Elke maand kunnen jullie ook mijn unboxing van de Style Tone box zien. Voor augustus zaten er weer vijf leuke producten in!


#10 Van Scrub love mocht ik deze coffee scrub ontvangen. & Wauw wat werkt hij super! Hij maakt je huid super zacht, wel moet je van een sterke koffie geur houden ;).
#11 Nu kunnen jullie ook maandelijks mijn unboxing zien van de Zbox! Voor mij, een erg leuke, geeky box! :)
#12 Ik win echt nooit een winactie, en deze van Mixa won ik zonder het te weten dat ik meedeed. Via theinsiders.eu kon ik twee Mixa producten testen en de eerste 100 dat zich inschreven op de website van Mixa konden een pakket met Mixa producten winnen. Een erg leuk pakket, want er zitten al twee favoriete producten van me in! ^^

Volg je me al?


1 comment:

  1. Oh, wat een hoop mooie producten staan hiertussen :-D Die oreo donut ziet er lekker uit haha.

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete