02 September 2016

Opgebruikt | Augustus 2016!


Hey loves! Sinds vandaag ben ik weer een weekje met verlof! Dit wil ook weer zeggen dat er volgende week dagelijks een artikel online zal komen ;). Vandaag toon ik jullie alle producten dat ik opmaakte tijdens augustus! Ik heb wel besloten om de Bella Cotton wattenschijfjes en de Onyx Make-up wipes niet meer te tonen. Gewoon omdat ze er echt elke maand wel inzitten en het een beetje boring voor me begint te worden om er elke maand iets over te schrijven haha ;). Toch benieuwd naar mijn andere opgebruikte producten? Kijk dan snel met me verder..


Nivea Micellair Water

Het micellaire water van Nivea hebben jullie zeker al eens voorbij zien komen in vroegere artikels van m'n opgebruikte producten. :) Logisch, het is namelijk één van m'n favoriete micellaire waters! Dit is de variant voor de droge en gevoelige huid & daarmee is hij ook erg zacht voor de huid. Hij neemt alle laatste restjes make-up perfect weg en hij prikt niet in m'n ogen, yay!

Fab Hair Volumising Shampoo

Deze giga fles bracht ik een aantal maanden geleden mee vanuit de Action. Om heel eerlijk te zijn, verwachte ik niet al te veel van deze shampoo, maar de verpakking sprak me wel aan. If that makes sense :). Maar ik vond deze best goed! Ik heb erg dun haar, waardoor ik ook niet veel volume heb. Nu, volume gaf hij wel een beetje, maar verwacht er nu ook geen wonderen van. Ik had de indruk dat mijn haar er wel 'beter' door uitzag en jah, het is een enorme fles, dus je doet er ook erg lang mee :)!

Spa Secrets 'Magic Of Brazil' Shower Nectar

Ok, de nieuwe geurlijn Magic of Brazil ruikt gewoon amazing! Hij heeft een wat zoete, tropische geur en ik ben super blij dat dit de nieuwe geur is van de Spa Secrets producten. De shower nectar zelf is ook prettig om te gebruiken. Hij is erg vloeibaar en de structuur voelt wat aan als nectar/honing maar hij schuimt wel lekker!


The Body Shop British Rose Instant Glow Body Butter

Van alle geuren waarin ik de body butters van The Body Shop al probeerde, is dit waarschijnlijk mijn minst favoriete. Weg van de geur, was de body butter zelf wel goed, zoals gewoonlijk! :)

Figs & Rouge Hydra - Activ Cream

Ik zal het blijven zeggen: hoe cute ziet deze dagcrème er uit? Gewoon prachtig! Ik was echt fan van deze dagcrème ook, ik merkte een verschil in mijn huid en zag minder droge plekken na een hele dag. & Dit potje ging ook erg lang mee!


Colgate Max White with Withening Strips Tandpasta

Als het op tandpasta's aankomt ben ik niet zo picky. Ik wissel ook graag van tandpasta's. Maar als ze mijn tanden goed schoonmaken en me een lekkere fresh breath geven ben ik al tevreden!

Figs & Rouge Mango-Mandarin Hand Cream

Deze handcrème heeft best wat positieve punten. Hij voelt erg licht aan en hydrateert je handen super goed zonder vettig aan te voelen. Hij komt in een kleine tube, waardoor je hem makkelijk in je handtas kan meenemen, zonder al te veel plaats in te nemen. Mijn enige minpuntje, ik hou echt niet van deze geur, haha!

Wat maakte jij op vorige maand?

Volg je me al?



1 comment:

  1. Altijd leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Toevallig gebruik ik momenteel dezelfde tandpasta en ik vind hem prima.

    ReplyDelete