22 September 2016

Review | Essence How to Make Nude Eyes Make-up Box!


Hey loves! De herfst is zo goed als in het land en de dagen worden wat kouder! Klinkt misschien wat raar, but I love it! Echt, die té warme dagen, niets voor mij en ik ben blij dat dit voorbij is, haha.. Vandaag heb ik een leuke review voor jullie! Namelijk over het How to make Nude Eyes Make-upbox van Essence! Benieuwd? Kijk dan snel verder..


The Outside

Normaal hou ik niet zo van dit soort 'kartonnen' verpakkingen, ik heb liever stevigere verpakkingen. Maar let's be honest het ziet er wel super cute uit! Ik hou van de uitstraling van deze make-up box, het geeft een oldschool feeling. De pasteltinten, de verschillende lettertypes, jaha I love it!



The Inside

& Ja hoor, de binnenkant ziet er even leuk uit. Het spiegeltje binnenin heeft de vorm van een tekstballon, wat leuk en uniek is. Achter het spiegeltje heb je een soort van extra gedeelte waarin twee kaartjes zitten. Hierop wordt een day- en nightlook stap per stap op uitgelegd. Aan de zijkant van het gedeelte waar de oogschaduws zitten, zie je kleine hartjes afgebeeld wat het nog cuter maakt!


The Eyeshadows


Het palette heeft zes oogschaduws en alle zes hebben ze shimmers. Ik apprecieer een goede shimmer dan wel, maar het had misschien leuk geweest dat er ook een paar matte kleuren tussen zaten. Maar de kleuren op zich zijn wel goed om nude looks mee te maken.



The Swatches & Opinion

Ik hou echt van de kleuren van deze oogschaduws! & De pigmentatie ervan is ook best ok. Ze voelen erg zacht aan en zijn makkelijk aan te brengen en te blenden. Wel zijn ze toch wat poederig, maar op zich valt het wel mee. Persoonlijk vind ik het geen wauw-palette, maar het is zeker geen slecht palette!

Dit palette is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor € 5,95.

Wat is jouw favoriete ooglook? Nude? Kleur? Tell me! ^^

Volg je me al?


2 comments:

  1. Echt een schattig doosje! Ik houd wel van een gekleurde ooglook.

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige kleuren! Echt kleuren waar ik van houd!

    xoxo
    Dascha

    ReplyDelete