07 September 2016

Shoplog | Action September 2016!


Hey loves! Het was weer lang geleden sinds ik nog eens naar de Action ging. We hadden een paar dingen nodig en omdat ik toch verlof heb, leek het me perfect om er naar toe te gaan. Benieuwd naar mijn aankopen? Kijk dan snel even verder..


Elke keer ik langs ga bij de Action neem ik wat HUISHOUDHANDSCHOENEN mee, ze komen altijd wel van pas! Ik zie nu pas op foto dat ik XL heb meegenomen haha. Normaal neem ik altijd L, deze zijn voor mij wel wat te groot, maar passen perfect voor mijn vriend. - € 0,47
AFVALZAKJES is ook iets wat ik altijd meebreng. Ik neem telkens deze van het merk Dumil omdat we deze enorm handig vinden. Ze zijn niet te groot of te klein en ze hebben een trekband waardoor je ze makkelijk kan sluiten. - € 1,19
Ik gebruik BAKPAPIER vaak om bijvoorbeeld een pizza in de oven te zetten. Dit was al een tijdje op, dus nam ik deze ook mee. - € 0,78


Op het werk heb ik soms eens PERMANENTE MARKERS nodig, maar ze zijn er vaak niet en dus moeten we ze eerst bestellen. Ik zag deze liggen en ze waren erg goedkoop, dus nam ik ze maar mee ;). - € 0,95
Ik ben nog van plan om tijdens mijn weekje verlof de tattoos dat ik nog wil laten zetten, zelf wat uit te tekenen. FINELINERS komen hierbij dan goed van pas! - € 0,79


Mijn favoriete AMBACHTELIJKE CRACKERS! Ze bestaan in verschillende varianten, ik nam deze keer deze met volkoren spelt & zonnebloempitten mee. Erg lekkerrr! - € 1,39
Dit water van WATER&FRESH vind ik ook enorm lekker. Het heeft een munt & lemoen smaakje, waardoor het ook erg verfrissend is! - € 0,79


BATTERIJEN komen altijd van pas, maar wanneer je ze echt nodig hebt, zijn ze natuurlijk op, haha :). - € 2,99
Kaarsen, ik kan er nooit genoeg van krijgen en nam er dan ook twee mee. De eerste is een LIFE SCENTS KAARS van AIRWICK en heeft de geuren van witten bloemen, meloen en vanille. Voor mij heeft deze een unieke geur, hij ruikt tegelijk zoet, bloemig & fruitig! De tweede is een HOME WAX MOODS KAARS, deze kocht ik in de geur Frozen Flower. Deze heeft een heel wat subtielere geur, maar ook erg lekker en fris! - € 2,69 & € 1,99


De ONYX EYE CLEANSING & MAKE-UP REMOVER WIPES is iets wat jullie in het verleden elke maand voorbij zagen komen tussen mijn opgebruikte producten. Ze zijn nog altijd mijn favoriet en ja, ik moest weer een kleine stash ervan inslaan ;). - € 0,62
Net zoals de wipes gebruik ik de BELLA COTTON WATTENSCHIJFJES dagelijks! - € 0,69


Ik zag dit 8-pack met SCHEERMESJES liggen en vond ze wel eens het proberen waard. Deze zouden perfect zijn voor de normale tot gevoelige huid. - € 0,99
Mijn shampoo is bijna op en ik zag deze FRESH & VOLUME SHAMPOO van PALMOLIVE. Palmolive ken ik vooral van de douchegels, met de shampoos ben ik nog niet bekend. Wat me meteen aansprak was de geur, een lekkere subtiele citrusgeur. - € 1,49
Ik hou van NAGELSTICKERS! Ze zijn zo makkelijk, maar doen een simpel kleurtje er net wat leuker uitzien. Ik kocht deze vooral voor de bovenste stickers: leuke pauwenveren. - € 0,69


Halloween staat alweer bijna voor de deur & dit is naast Kerstmis een favoriete 'feestdag' voor me! Niet echt een feestdag, maar kom je snapt het wel :). Elk jaar ben ik op zoek naar leuke decoratie en dit SPINNENWEB vond ik er zo leuk uitzien met die twee oranje spinnen erop. Het is leuk om bijvoorbeeld aan een deur te hangen, maar ook voor gewoon aan een muur ofzo. - € 0,79


Toen zag ik ook deze HONEYCOMB HANGERS liggen. Je krijgt er twee in een pak, de ene wat groter dan de andere en ze leken me leuk om ergens op te hangen! ^^ - € 0,99
Ik hou van deze LAMPION MET SKULLPRINT! Hij ziet er super leuk uit en heeft een LED lichtje, wat het meteen ook veilig maakt haha. - € 0,87


Het laatste Halloween item dat ik kocht is deze HANGING GHOST. Dit is iets wat ik dit jaar enorm graag wilde kopen en nu heb ik er eentje! Hihi ^^. - € 0,89

Kijk jij al uit naar Halloween of is het niets voor jou? :)

Volg je me al?




3 comments:

  1. Ooh zo leuk die Halloween dingen! Ik moet ook weer snel naar Action, daar slaag je namelijk altijd volgens mij :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa zeker! En zo goedkoop ook, Love it haha ^^ x

      Delete
  2. Wat een leuke spulletjes! Ik moet binnenkort ook weer naar de action haha.

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete