12 September 2016

Personal | The Beautyblog Tag!


Hey loves! Vandaag was het mijn eerste werkdag en het was weer even wennen, ik ben stikkapot van alles in te halen, maar ben toch blij dat ik weer aan het werk ben! ^^ Daarom heb ik vandaag een tag voor jullie, want dit neemt niet zo veel tijd in beslag ;). Benieuwd naar The Beautyblog Tag? Kijk dan snel even verder..


1 Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?

Mijn haar is eerder stijl met een lichte golf erin vanonder. Toen ik jonger was had mijn haar nog meer golf erin, en stijlde ik mijn haar steeds omdat ik er zo'n hekel aan had! Nu is mijn haar eerder stijl van zichzelf en gebruik ik mijn stijltang praktisch nooit meer.

2 Verf je je haar zelf of bij de kapper?

Ik verf mijn haar zelf of mijn mama helpt me hier soms bij. Ik heb echt geen zin om uren bij de kapper te zitten haha.

3 Draag je altijd make-up?

Meestal wel ja, af en toe heb ik off days waar ik niets van make-up aanbreng, bijvoorbeeld tijdens het weekend.

4 Hoelang ben je bezig met je make-up?

Goh, ik denk dat ik zo'n 10 minuutjes nodig zou hebben om alles aan te brengen. :)

5 Wat doe je eerst: je gezicht of je ogen?

Ik doe altijd eerst mijn gezicht. Vaak kijk ik YouTube video's en brengt die persoon eerst haar oogmake-up aan. & Dan probeer ik het zelf ook zo te doen, maar dan word het zo'n knoeiboel bij me, haha!


6 Hoe vaak lak je je nagels?

Wekelijks! Vroeger hield ik echt van nailarts etc, en dan ben ik door een periode gegaan waar het met niet zoveel kon schelen. Maar sinds een paar maanden ben ik er weer helemaal into! ^^

7 Lak je je teennagels ook in de winter?

Ja, maar niet zo vaak als in de zomer :).

8 Wat is je favoriete parfum?

Dat wisselt best vaak eigenlijk :). Momenteel hou ik van de Master Perfumer parfums vanuit het Kruidvat. Mijn favoriete geuren zijn n° 11 Oriental Summer & n°31 Jasmine Blush.

9 Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?

Jamelle is een combinatie van mijn naam en die van m'n vriend. James & Ellen :). Ik wilde graag een blog starten & was een beetje inspiratieloos voor een naam. & Ik vond Jamelle wel leuk klinken :).

10 Lees je de comments op je artikels?

Ofcourse!

Heb jij een blog? Laat zeker je link achter in de comments :)!

Volg je me al?



2 comments:

  1. Vind je blognaam ook leuk klinken! Ik ben zo langzaam met make-up, zou dat nooit in 10 minuten kunnen :'(

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke tag! Ik lak in de winter eigenlijk nooit mijn nagels. Ik ben zo erg dat mijn nagellak van de zomer in de winter nog op mijn nagels zit en als ik dan in het voorjaar weer slippers of sandalen aandoe zitten er nog kleine stukjes nagellak op haha. Beetje lui haha, oke heel lui :)

    ReplyDelete