06 September 2016

Movietime | Augustus 2016!


Hey loves! Het leek me leuk om een nieuw 'soort' artikel maandelijks te schrijven. Namelijk korte review over de films dat ik heb gezien & it's called movietime! Wel opgelet, er kunnen spoilers in dit artikel staan! Benieuwd naar de films dat ik de voorbije maand zag en wat ik er van vond? Lees dan snel met me verder..


Deadpool

Wade Wilson krijgt te horen dat hij kanker heeft in een terminale fase. Zo wordt hij door een recruiter benadert dat hem met zijn 'probleem' kan helpen. Zo komt hij terecht in een experiment geleid door Ajax (eigenlijk Francis) en Angel Dust. Hierbij worden ze onder andere gefolterd om zo hun inner hero eruit te halen. Door één van de folteringen die hij moet doorstaan, werd zijn huid ernstig verminkt, maar is hij zowat onsterfelijk en zo ontstaat zijn alter ego Deadpool en wordt het zijn missie om achter Francis te gaan en hem te vermoorden. Een erg leuke hero movie met een grappige toets! Mijn favoriet uit deze film is without a doubt Colossus, die je hierboven ook op de foto kan zien achter Deadpool, hij is gewoon too adorable!


Cinderella


Cinderella is gebasseerd op het alombekende sprookje en de verhaallijn is eigenlijk zowat hetzelfde als de tekenfilm. Het enige verschil misschien is dat de bekende disney songs hier niet in voorkomen. Dit is voor mij op zich niet erg, maar ik denk wel dat er mensen zijn die toch graag wat meer liedjes in de film zouden willen. Ik vind het een erg mooie film, en vind het ook leuk dat ze de verhaallijn van de klassieke tekenfilm hebben gevolgd.



Inside Out

Inside out is een erg leuke animatie film van Pixar. De film draait rond de emoties van Riley: Anger, Disgust, Joy, Fear & Sadness. Het verhaal draait rond hoe Riley omgaat in een nieuwe staat, school & huis. Door Sadness worden zij en Joy een beetje gedwongen om even weg te gaan op 'avontuur', waardoor Anger, Disgust & Fear alleen blijven om de emoties van Riley te leiden. Ik vind dit een superleuke tekenfilm, Anger & Disgust zijn m'n favoriet haha. Maar, ik denk wel dat deze film misschien niet zo geschikt is voor jongere kinderen. Voor hen denk ik dat hij wat te 'moeilijk' is om te volgen. Maar ik kan hier mis in zijn natuurlijk :)!


Guardians of the Galaxy

Uit de vijf films in dit artikel is Guardians of the Galaxy mijn grote favoriet! Kortgezegd, deze film gaat over vijf criminelen die een beetje gedwongen worden om samen te werken en om zo het universum te redden. Deze film heeft actie, komedie en een beetje romantiek, love it! Ik ben vooral fan van Groot (de boom) en Drax (helemaal rechts op de foto).


The Book Of Life

De laatste film dat ik keek in augustus is wederom een tekenfilm, namelijk The Book of Life. Hierin wordt vooral het leven van Manolo gevolgd. Hij wil zowel de verwachtingen van zijn familie voldoen, maar ook zijn eigen hart volgen. Hierbij gaat hij op reis door drie werelden waarbij hij zijn grootste angsten moet overwinnen. & Probeert hij ook het hart van zijn grote liefde voor zich te winnen. Ik vind dit een prachtige tekenfilm. Leuke verhaallijn en erg kleurrijk!

Wat is jouw favoriete film? Let me know ^^!

Volg je me al?



1 comment: