05 September 2016

Favorieten | Augustus 2016!


Hey loves! Zoals gewoonlijk toon ik jullie elke maand de producten dat ik super vond de maand ervoor. & Today is the day! Benieuwd naar mijn favorieten van augustus? Kijk dan snel met me verder..


Kruidvat Volume Droogshampoo

Ik was mijn haar telkens een dag wel en een dag niet. Maar de tweede dag wil ik toch wel iets om mijn haar wat 'op te frissen'. Daarvoor gebruik ik tegenwoordig graag deze droogshampoo van het Kruidvat. Omdat ik erg fijn haar heb, gebruik ik vaak producten die meer volume beloven. Maar ik denk, doordat mijn haar zo dun is, dat dit niet altijd bij me werkt. Maar deze droogshampoo toont dus wel wat extra volume bij me, awesome!

Ahava Time To Hydrate Essential Day Moisturizer

Deze travel-size moisturizer van Ahava kreeg ik in de I love myself hydrate box een tijd terug. Omdat ik nog een andere moisturizer aan het gebruiken was, had ik deze tot vorige maand nog niet geprobeerd. Maar oh boy wat is ie fijn! Hij voelt erg zacht aan op de huid, en hydrateert enorm goed!


Catrice Matt Lip Artist + Lord&Berry 20100 Crayon Lipstick


Een volgende favoriet van augustus zijn twee lipsticks dat ik samen gebruikte. Catrice Matt Lip Artist in de kleur 010 Bare Nude's Soul & Lord&Berry 20100 Crayon Lipstick in de kleur Bouquet hebben eigenlijk dezelfde kleur. Enige verschil, die van Lord & Berry is een paar tinten donkerder. Deze twee gecombineerd, krijg je een prachtige kleur tussen beiden.

Tini Beauty Liptini Lipstick

Nooit gedacht dat een rode lipstick het ooit tot mijn favorieten zou halen! Maar het is zover, en het is de kleur Glamour Girl van Tini Beauty, wat een prachtige rood-bruine tint is. Het is waarschijnlijk meer een tint voor tijdens de herfst/winter, maar who cares, I love it! :)



NYC Shine in a Minute Nagellak

Ik was al lange tijd op zoek naar een grijze nagellak en toen vond ik deze kleur 365 Velvet Chic. Een prachtige grijze kleur met een wat paarsige tint.

Barry M Aquarium Collection Nagellak

404 Mediterranean zit al een tijdje in mijn collectie en ik had hem nog niet gebruikt. I know, shame on me! Maar wat een prachtige kleur! Naargelang het licht dat op je nagel schijnt, varieert de kleur van geel naar oranje naar roze. Erg mooi! Wel blijft deze nagellak niet zo lang mooi zitten, chipping alert!

Wat zijn jouw favorieten?

Volg je me al?


1 comment:

  1. Dat lakje ziet er ook echt super mooi uit! Droogshampoo kan ik ook niet meer zonder :D

    ReplyDelete