26 September 2016

Unboxing | Zbox "Marvel Universe" September 2016!



Hey loves! De laatste tijd kijk ik enorm uit naar het moment dat ik de Zbox van Zavvi ontvang. En al zeker toen ik las dat er twee Funko items in gingen zitten! Benieuwd naar wat er deze maand in zat? Kijk dan snel even verder..


De Zbox heeft altijd een prachtige illustratie aan de binnenkant & een quote onder alle goodies dat je ontvangt. De illustratie dat je ziet is ook meteen die dat ook op de t-shirt dat je ontvangt zal staan. Deze maand was het thema Marvel Universum, en hoewel ik meer een DC-kind-of-girl ben, toch weet ik Marvel ook te appreciƫren! Maar volgende maand is het thema DC Universum en ik kan echt niet wachten!!


Marvel Ice Cube Tray

Misschien een beetje random, maar het eerste item deze maand is een ice cube tray. Maar niet zomaar eentje! Een erg leuke waarmee je Marvel ijsblokjes kan maken. De figuren zijn The Thing (Looove!), Captain America's Shield, Iron Man & de Hulk's Fist (loove!).



Marvel Spiderman Print

Dit is mijn minst favoriete item deze maand. Hoewel ik de print zelf best leuk vind, ik ontvang toch liever andere dingen. ;).



Funko Dorbz - Scarlet Witch

Velen vinden de Dorbz helemaal niets, maar ik vind ze best leuk! Maar ik moet wel eerlijk zijn dat ik nooit de volle prijs ervoor zou betalen. Ik heb er een paar, maar die kon ik vaak met 50% korting kopen. :) De Dorbz is meteen ook het item dat per Zbox kon verschillen. Ik kreeg Scarlet Witch en ik vind haar er zo leuk uitzien! Maar toch had ik liever The Hulk gehad ;).



Funko Pop Captain America: Civil War - 133 Scarlett Witch

& Woehoe er zat een Funko pop in deze maand! Iedereen kreeg deze maand Scarlet Witch. Ook al is dit niet meteen mijn meest favoriete Marvel-personage. Toch vind ik haar pop super mooi. Erg mooi gedetailleerd en ze hebben haar zelfs zwarte nagellak gegeven!



Marvellous exclusive t-shirt

Zoals ik al eerder zei, heeft het t-shirt altijd dezelfde illustratie als de binnenkant van de doos. Hoewel dit vroeger niet het geval was en ik weet dat velen niet meteen een spoiler van de t-shirt willen bij het openen van de box. Mij maakt dit niet uit, want als er nu net een enorme leuke illustratie op de binnenkant van de doos staat en je krijgt dit niet op je t-shirt?
Deze maand is het een zwarte t-shirt van toch wel goede kwaliteit met een leuke print van Wakanda erop!

De Zbox is verkrijgbaar via http://www.zavvi.nl & naargelang het abonnement dat je neemt varieert de prijs per box tussen € 24,95 en € 19,95.

Wat is jouw favoriete Marvel film? ^^

Volg je me al?




2 comments:

  1. Ik ben niet speciaal Marvel fan maar wat een gave box! Er is echt aan alle details gedacht en er zitten echt leuke goodies in :D

    ReplyDelete
  2. Wat super leuk allemaal!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete