20 September 2016

Unboxing | Style Tone September 2016!


Hey loves! Long time no see :). Vorige week kreeg ik mijn Style Tone box alweer in de bus en dat wil ik natuurlijk graag met jullie delen! Benieuwd? Lees dan snel even verder..


Emité Nagellak in RASP

Ik vind het altijd leuk om nagellak te ontvangen, en al zeker als het eens geen rode kleur is. Rood is dan wel een kleur dat je het hele jaar door kan dragen, ik heb denk ik al vier rode nagellakken ontvangen via beautyboxen. Telkens ik eens een ander kleurtje krijg, ben ik dus blij, haha! Ook al vind deze roze kleur niet echt een kleur voor de herfst, maar meer voor lente/zomer, kan hij nu nog perfect thanks to the good weather. :)

Adviesverkoopprijs: € 12,00


Figs & Rouge Pore Refining Anti-Blemish Cream

In de Style Tone box krijg je niet vaak skincare producten en dat vind ik net fijn. Met make-up vind ik het nog fijn om vaak te wisselen van kleurtjes en merken. Maar met skincare blijf ik vaak bij hetzelfde product voor een tijdje. & Daarom is het net zo leuk dat deze box niet vaan skincare geeft, dan kan je de tijd nemen om het product goed te leren kennen! Nu, over de skincare producten van Figs & Rouge was ik in het verleden al erg te spreken! De laatste weken heb ik wat last van oneffenheden op mijn huid, en deze zou dit tegengaan. Ik ben hier dus erg benieuwd naar!

Adviesverkoopprijs: € 31,50


Note Mono Eyeshadow in 04

Van het merk Note kregen we al eerder producten, maar volgens mij nog geen oogschaduw! Ik kreeg hem in een zwart-grijze kleur waarvan de pigmentatie best ok is. Ik gebruik telkens een oogschaduw om een 'eyeliner' lijntje op mijn oogleden te trekken. Ik vind het subtieler en beter bij me passen en daarvoor ga ik deze oogschaduw zeker uitproberen!

Adviesverkoopprijs: € 9,90



Ace of Face Eyerule n°3 Volumizing Curling Mascara

Mascara is één van mijn favoriete beauty producten. Enkel al een beetje mascara aanbrengen, kan je ogen doen 'poppen', love it! Ace of Face is een merk dat voor mij nog onbekend was, maar ik vind het zo'n leuke naam! Ik kreeg de n°3 volumizing curling mascara, die je wimpers een volume en een mooie krul beloofd. Ik ben benieuwd!

Adviesverkoopprijs: € 14,90




Ellis Faas Creamy Lips

Nog een beauty favoriet van me zijn lipproducten. Ik had al eerder gehoor over de Ellis Faas lipsticks, maar echt joh, kijk hoe leuk die vorm is! Erg uniek in die bulletshape. Ik kreeg de creamy lips variant in de kleur L108 en laat dit nu echt een kleurtje voor mij zijn! Hij neigt wat naar het oranje, en dat weet ik wel te appreciëren! Hij heeft een sponsapplicator en je draait de lipstick zo naar boven.

Adviesverkoopprijs: € 27,00

De Style Tone box is verkrijgbaar via http://www.styletone.com/ voor slechts € 15,00 per maand.


Wat vind jij van de beautyproducten deze maand?

Volg je me al?



3 comments:

  1. Ik vind het nagellakje en de mascara heel leuk!

    ReplyDelete
  2. Op Facebook is een ruilgroep van de Stylebone box, wist je dat? (Zo heb ik een tweede kleur van de Ellis Faas bemachtigd, love it!)
    Vind artikelen over boxen altijd zo leuk op blogs (en lig zelf ook alweer naast mn brievenbus voor de nieuwe Styletone)

    ReplyDelete
  3. Op Facebook is een ruilgroep van de Stylebone box, wist je dat? (Zo heb ik een tweede kleur van de Ellis Faas bemachtigd, love it!)
    Vind artikelen over boxen altijd zo leuk op blogs (en lig zelf ook alweer naast mn brievenbus voor de nieuwe Styletone)

    ReplyDelete