09 September 2016

Review | Ahava Travelsize Producten!


Hey loves! Gisteren had ik een off-day waardoor er geen artikel online kwam. Ik heb al een paar dagen last van een spierverkramping in m'n been, maar gisteren was het even too much :). Om toch vijf artikels online te posten deze week zal er daarom dit weekend ook eentje online komen! Vandaag heb ik voor jullie een review over een paar productjes van het merk Ahava. Beniewd? Kijk dan snel met me verder..


Ahava was voor mij een nog onbekend merk, maar ik kreeg deze vier travel-size producten in de I ❤ Myself to Hydrate box. Ze kwamen in dit leuke, turquoise tasje, waar je de producten makkelijk door kan zien. Erg handig om bijvoorbeeld mee op reis te nemen, of om een paar Essentials in je handtas bij te houden.
Na even wat research te doen naar het merk ben ik te weten gekomen dat Ahava eingelijk Hebreeuws is voor liefde en dat het merk werd opgericht uit fascinatie voor de Dode zee. & Dit is dan ook meteen de bron van hun mineralen die aan de basis liggen van de verzorgingsproducten.
Binnen de verzorgingsproducten bestaan er verschillende categorieën. In dit tasje krijg je producten van drie verschillende, namelijk; deadsea water, time to clear & time to hydrate.
Welke producten zitten in het tasje? Je krijgt een body lotion, een toning cleanser, een hand crème en een dagcrème.


Deadsea Water Mineral Body Lotion (40ml)

Dankzij de Dode Zee mineralen en aloë vera dat deze body lotion bevat, stimuleert hij het hydratatieproces en verhoogt hij de betere huidtextuur. Wat ik fijn vind aan deze is dat hij snel in de huid intrekt en niet vettig aanvoelt. Ook heeft hij een super lekkere, maar toch subtiele geur.


Time to Clear All In One Toning Cleanser (30ml)

Deze cleanser heeft een drievoudige formule: hij verwijdert make-up, helpt poriën verkleinen en je huid voelt proper en zacht aan. & Ik vind dat deze cleanser deze drie dingen perfect doet. Één enkel minpuntje: je zou hem voor het gelaat en de ogen kunnen gebruiken, maar hij prikte super hard aan mijn ogen. Ik heb nu wel gevoelige ogen, wat er wel wat mee te maken zou kunnen hebben.


Time To Hydrate Essential Day Moisturizer (15ml)

Deze dagcrème is een bestseller van Ahava en ik snap waarom! Sinds ik hem gebruik behoord hij gewoon tot mijn favorieten. Hij is geschikt voor de meeste huidtypes en zorgt ervoor dat je huid de hele dag gehydrateerd blijft. Hij is ook erg fijn om aan te brengen, trekt snel in & voelt een beetje koelend aan.


Deadsea Water Mineral Hand Cream (20ml)

Deze handcrème zou meteen het hydratatieniveau van je handen verbeteren, verzacht ruwe handen en herstelt de soepelheid. Ok, ik heb een beetje een mixed feeling met deze. Ik vind hem echt super werken, hij trekt snel in, voelt niet vettig aan en je hebt meteen zachte handen. Maar de geur hiervan is niet zo mijn ding. De vorige drie producten hebben erg lekkere geuren, maar deze voor mij niet zo.

Ken jij het merk Ahava al?

Wil je graag meer producten van het merk zien? Kijk dan eens op http://ahava.be

Volg je me al?


2 comments:

  1. Ik vind geur wel belangrijk eigenlijk! Ik houd van dingen die lekker ruiken. Zie dit merk nu voor het eerst :O

    ReplyDelete
  2. Ik kende dit merk nog niet. De verpakking is trouwens mooi en het klinkt goed!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete