08 August 2016

Maybelline | Baby Skin Instant Pore Eraser!



Hey loves! Een nieuwe werkweek is alweer begonnen en ik heb er zin in! De Baby Skin Instant Pore Eraser van Maybelline konden jullie alvast voorbij zien komen in mijn favorieten van juli. & Vandaag schrijf ik er een review over voor jullie! Maar het feit dat hij tot mijn favorieten behoorde, zegt misschien al voldoende ;). Toch nog benieuwd? Lees dan snel met me verder..


The Looks

Het eerste waar ik het ga over hebben zijn de looks van het product. Dat is namelijk het eerste wat je ziet in het schap in de winkel en wat je meteen aantrekt of juist niet. &Let me tell you, voor mij heeft dit Baby Skin productje best wat aantrekkingskracht! Door zijn munt-achtige kleurtje en opvallende fuchsia letters viel hij voor mij meteen op. De Pore Eraser komt in een tube waar je het product makkelijk uitknijpt. In de tube zit 22ml product, wat misschien weinig lijkt, maar je 'per gebruik' heb je niet zoveel nodig.



The Product

Let's talk the good stuff now! De Instant Pore Eraser is een primer dat erg licht aanvoelt en een wat speciale textuur heeft. Hij werkt eigenlijk zowat als een gom waardoor, nadat je hem hebt aangebracht, je poriën minder zichtbaar worden.

Wat Maybelline zegt over de Baby Skin Instant Pore Eraser:
Baby Skin Instant Pore Eraser is een basis die de poriën van je gezicht meteen onzichtbaar maakt en je huid mooi glad laat ogen.
Waarom het werkt: hij doet de poriën optisch verdwijnen zonder ze te verstoppen. Hij kan afzonderlijk of onder make-up gebruikt worden. Hij heeft een instant-blur technologie en een niet-comedogene en niet-getinte formule.

Laten we even een aantal verduidelijkingen maken. Ik ben geen expert, maar mede dankzij google I will try ;). Een instant-blur technologie betekend eigenlijk net wat het woord zegt. Het gaat je gezicht zowat 'blurren' en fijne lijntjes en poriën doen verdwijnen. En wat betekend een niet-comedogene formule dan? Comedo's zijn mee-eters, en dit betekend dus dat het product je poriën niet gaat verstoppen en dus geen mee-eters zal ontwikkelen.


The Opinion

Als non-primer gebruiker moest ik in het begin wel even wennen aan de textuur van de pore eraser. Niet dat het raar aanvoelt ofzo, het voelt gewoon anders dan andere producten dat ik gewoon ben. Ik heb best wat mee-eters op mijn neus (maybe TMI?) en vooral daar merkte ik een duidelijk verschil voor en na. It really works! & Nu gebruik ik hem vaak, ik ga niet zeggen dagelijks want dan zou ik liegen. Het is zo één van die stappen in mijn make-up routine dat ik soms oversla wegens geen zin of niet veel tijd om me klaar te maken, haha! Maar zoals ik al zei, voor mij werkt dit product goed en als hij op is, ga ik hem zeker opnieuw kopen!

De Baby Skin Instant Pore Eraser van Maybelline is onder andere verkrijgbaar bij het Kruidvat voor € 7,99.

Gebruik jij een primer? Dewelke?


Volg je me al?












2 comments:

  1. Op dit moment heb ik 2 primers. 1 van Utsukusy en 1 van catrice. Beide prima!

    ReplyDelete
  2. Wat fijn dat het echt werkt! ik gebruik echt af en toe een primer. Ik had een hele fijne primer van Catrice maar ik bedenk me nu dat die eigenlijk al weer een tijdje leeg is haha misschien ga ik deze eens opzoeken in de winkel:)

    ReplyDelete