06 July 2016

Tag | Disney Dilemma!



Hey loves! De Disney dilemma tag, is eentje dat ik op verschillende blogs tegenkwam. Hij heeft zulke leuke vragen, dat het me leuke leek hem zelf ook eens in te vullen! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..
Elke dag een Disney film kijken of elke dag in een attractie in Disneyland moeten?

Goh, ik denk dat ik toch voor de Disney film moet gaan! Ik denk dat ij elke dag in een attractie gaan, snel beu zou worden!

Een giftige appel eten of je prikken aan een spinnenwiel?

Oh God, wat een vraag haha! Ik hou niet zo van naalden etc. dus ik denk dat ik toch voor de appel ga. & Let's hope dat ik rustig in slaap val dan!

Deze film mag je nooit meer kijken: kies je 101 dalmatiërs of Pinokkio?

Ik vind beide leuke films, maar ze horen niet tot mijn favorieten. Toch vind ik het moeilijk een keuze te maken! Maar ik zou toch voor Pinokkio gaan denk ik.. De dalmatiërs zijn gewoon too cute!

Alles in ijs kunnen veranderen zoals Elsa of de magische krachten van de goede feeën?

De magische krachten van de goede feeën! Hier zou je toch meer mee kunnen dan enkel alles in ijs veranderen ;).

Voor altijd als Donald Duck praten of Let It Go uit Frozen zingen?

De stem van Donald Duck kan na lange tijd best irritant worden denk ik, maar dat geld hetzelfde voor altijd Let It Go te moeten zingen! Maar misschien toch maar gaan voor het zingen? Ik weet het niet, haha!

Jij bent de slechterik. Ben je Frodo uit de klokkenluider of Jafar uit Aladdin?

Easy! Jafar, hij kan mensen hypnotiseren enzo ;).

Voor altijd op repeat in je hoofd: It's A Small World of Supercalifragilisticexpialidocious?

Ik denk dat ik voor it's a small world zou gaan.. Ik denk dat ik meer en sneller hoofdpijn zou krijgen vna supercalifraglisticexpialidocious haha.

Welke Disney prinses kies je: Pocahontas of Merida?

Pocahontas!

Je stem weggeven aan Ursula en nooit meer praten of altijd struikelen over je te lange Rapunzel haar dat je niet mag afknippen?

Ik zou voor nooit meer praten gaan, je kan altijd gebarentaal leren ofzo. Dat lange jaar van Rapunzel lijkt me zo'n hele heisa!

Je favorieten Disney film nooit meer zien of je favoriete Disney song nooit meer luisteren?

Favoriete song nooit meer luisteren! Qua Disney muziek heb ik niet echt een favoriet.. Maar wil dit ook zeggen dat ik tijdens het kijken van de film dit liedje nooit meer zou horen? Lijkt me raar ;p.

Wat is jouw favoriete Disneyfilm?

Volg je me al?


2 comments:

  1. Haha wat een grappige tag! Stiekem ook wel lastige vragen!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete