08 July 2016

Make-Up Collectie | Blushers!


Hey loves! Mijn vakantieweekje zit er alweer bijna op! En dat wil ook zeggen dat vanaf volgende week, artikels terug op de normale dagen online zullen komen. Voor het artikel van vandaag wist ik eerst niet wat te posten. Daarom besloot ik om part 2 van mijn make-up collectie te tonen, namelijk de blushers! Even nog een disclaimer: dit is zeker niet om op te scheppen met wat ik heb, maar ik vind het persoonlijk zelf ook leuk om in anderen hun collectie te kunnen kijken! Benieuwd naar mijn blushers? Kijk dan snel even met me verder..


E.l.f. Blush Palette in Light

In dit blush palette krijg je vier prachtige kleuren: drie tinten die wat meer naar het roze neigen, de ene al wat donkerder dan de andere en dan nog één bruintint dat je ook als bronzer best zou kunnen gebruiken!

Catrice Blush Artist Shading Palette in 030 Rock 'n' Rose

Het Catrice palette konden jullie ook al zien voorbijkomen in één van mijn favorieten. En ik ben echt dol op dit palette! De eerste twee kleurtjes hebben een wat meer koraal kleurtje en beiden zijn eigenlijk net hetzelfde alleen heeft de ene een matte finish en de andere een shimmer finish. Tenslotte krijg je ook nog een babyroze tintje met shimmer, dit heb ik ondertussen ook al vaak gebruikt, maar dan meer als een highlighter. Voor een blush vind ik deze veel te licht.


KOST Creamy Blush in N° 5

Als ik een blush ga kopen, grijp ik vaker naar poederblushes dan naar de creamy varianten. Ik moest het echt wat gewoon worden, maar uiteindelijk vind ik ze even fijn werken als een poederblush. Deze van Kost heeft een erg mooie pigmentatie en heeft een koraalkleurtje. Hij is ook erg makkelijk in te werken.

Bourjois Cream Blush in 01 Nude Velvet

Dit was mijn eerste cream blush dat ik kocht en hij is nog altijd één van m'n favorieten! Hij blend nog makkelijker dan de vorige en heeft een prachtige kleur dat wat meer naar het oranje toe neigt. Love it!


Avril Blusher in Pêche De Vigne Nacré

Ik was bijna vergeten hoe prachtig deze blush is! Hij heeft zo'n prachtige oranje tint met een gouden shimmer erdoorheen. Ik denk dat ik deze snel terug ga gebruiken!

Hype Blusher in Nr 2

Deze was ook lange tijd één van m'n favorieten. Ik houd namelijk van blushkes die meer naar het oranje toe neigen. En deze heeft ook weer een prachtige pigmentatie.

29 Cosmetics Grape Seed Age Protecting Cheek Blusher in Berries

Deze kreeg ik eens in mijn Style Tone box en ik vind hem best mooi. Hij heeft een wat lichtere oranje tint met een shimmer erdoorheen, maar eens je hem aanbrengt ziet hij er erg natuurlijk uit.

Wat is jouw favoriet blushke?

Volg je me al?


4 comments:

  1. Mooie collectie!! Mijn favoriete is nog steeds de Kiko baked blush. Nou heb ik ook niet mega veel blushes trouwens.

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie blushes allemaal! Die van ELF en Catrice zijn mijn favorieten X

    ReplyDelete
  3. Ik ben jaloers op jouw collectie! Wat ziet het er mooi uit.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie blushes. Je hebt er ook zoveel! Avril Blusher in Pêche De Vigne Nacré lijkt me de mooiste! Die zou ik zelf ook dragen. Ik heb trouwens eigenlijk helemaal niet veel blushes ik denk 2 of 3 maar ik zou er best meer willen. Als ik ga shoppen loop ik eigenlijk altijd direct naar de lipstick en vergeet ik de blushes haha:)

    ReplyDelete