08 April 2013

Garnier Calming Eye Cleansing Lotion

 
Whenever I need to buy new make-up remover products I always tend to reach for Garnier products. I guesse these are the kind of products I don't like checking out new brands for (but maybe I should get out of my confort zone for this?). But I'm satisfied with Garnier's range of make-up remover products!
 
Wanneer ik producten om mijn gezicht te reinigen moet kopen, neem ik altijd een product van Garnier. Voor dit soort producten probeer ik niet zo graag nieuwe merken uit (maar misschien zou ik eens uit mijn comfort zone moeten komen hiervoor?). Maar uiteindelijk ben ik altijd wel blij met het aanbod van producten dat Garnier hiervoor heeft!
 
 
Sometimes my eyes can get irritated whenever I take my eye make-up off, so I decided to try out this calming eye cleansing lotion for sensitive eyes. On top of being for sensitive eyes it's has no perfume, no alcohol and no colorant, nothing but good stuff! So if you're searching an eye-makeup remover that is soft but does it's job, this is the perfect one!
 
Soms kunnen mijn ogen geïrriteerd raken wanneer ik mijn oog makeup eraf doe, daarom besloot ik deze kalmerende oogreinigingslotion voor gevoelige ogen te proberen. Bovenop dat het voor gevoelige ogen is, bevat het geen alcohol, geen parfum en geen kleurstoffen, niets dan goeds! Wanneer je op zoek bent naar een oogreinigingslotion dat zacht aanvoelt, maar toch zijn werk doet, is dit een perfecte optie!
 
 

No comments:

Post a Comment