30 April 2013

Life in Pictures April 2013

 
April went by so quick, although I didn't had too much on my schedule! I had my first real job interview, my friend got married, spring really started here in Belgium and we had a couple of nice and warm days. But ofcourse because of the crazy weather changes (cold / warm) I got sick as well!
 
April ging zo snel voorbij, ookal had ik niet zoveel op mijn planning staan! Ik had m'n eerste job interview, een vriendin trouwde, de lente is eindelijk begonnen en we hadden een paar mooie, maar warme dagen. Maar natuurlijk door die crazy weersveranderingen (koud / warm) was ik ook een weekje ziek!
 
 
1. Spring flower! 2. Nice cup of mint thee for my cold. 3. Healthy lunch. 4. Passion fruit soda & Ginger beer ♥! 5. McDonald's got some macaroons now! 6. Can you tell I love flowers? 7. Catching up on my cosmopolitans. 8. Arm candy on my friends wedding. 9. Nice scents from River Island for in my car. 10. New jewellery. 11. Got some shopping done. 12. Finally saw Breaking Dawn part 2! 13. My favourite drinks. 14. Limited edition Easter M&M's. 15. Watching an old school movie with my love.16. Candlelight.
 
1. Lente is hier! 2. Munt thee tegen mijn verkoudheid. 3. Gezonde lunch. 4. Passion fruit limonade & Ginger beer ♥! 5. McDonald's macaroons! 6. Kan je zien dat ik van bloemen hou? 7. Catching up met m'n cosmopolitans. 8. Arm candy voor de trouw van een vriendin. 9. Lekkere geuren van River Island voor in m'n auto. 10. Nieuwe juwelen. 11. Winkelen! 12. Eindelijk zag ik Breaking Dawn part 2! 13. M'n favoriete drank! 14. Limited editie M&M's voor Pasen. 15. Old school film kijken met m'n vriend. 16. Kaarslicht.

2 comments:

  1. Thank you so much for visiting :) McDonalds has macarons?! What is this madness! Super cute bracelets :) and I love your mug so cute<3
    xxx
    Mandy
    Stickers&Skirts

    ReplyDelete
  2. Lovely post. I love these everyday-life shots :)

    xoxo Gozika
    http://gozikasjournal.blogspot.com/

    ReplyDelete