02 December 2015

Blogmas #02: Throwback to November!



Hoi allemaal! De tweede dag van december is weer bijna voorbij! Vandaag wilde ik jullie graag mijn Instagram foto's van de voorbije maand tonen. Het is je misschien opgevallen dat het artikel 'Throwback to november' noemt. Ik heb in het verleden vaak 'Instapics' of 'Life in Pictures' gebruikt hiervoor, maar vond deze nooit echt goed. En 'throwback to...' vond ik wel iets hebben! ;) Maar goed, november was een heel rustige maand voor me, ook hier op de blog. Benieuwd naar m'n foto's? Laten we snel even verder kijken.



In november had ik best wel wat opgebruikte producten. De ene maand heb ik bijna niets volledig opgebruikt, en de volgende maand ineens veel.

 
Mijn geliefde Candy Corn Yankee Candle! Deze kwam meerdere keren tevoorschijn op mijn Instagram, maar het is dan ook echt een favoriet. En ziet hij er ook niet leuk uit? ^^


En ja hoor, in mijn favorieten zag je de Yankee Candle ook! Mijn favorieten vielen een beetje tegen qua hoeveelheid voor november. Maar het zijn wel stuk voor stuk toppers!


Yay, mijn adventskalender van Tanya Burr 'Deck The Hauls' kwam binnen! Hij ziet er echt too cute uit.

 
Een paar dagen later kreeg ik ook mijn adventskalender van Yankee Candle!

 
De Style Tone box had deze maand een totale waarde van € 109,18. Best wel goed als je weet dat je er slechts € 15,00 voor betaald!


En dan zijn we weer aan de laatste foto gekomen. Mijn trip naar de Action bestond vooral uit nieuwe kerstspulletjes! Love it!
 
Hoe was november voor jou?
 
Volg je me al?
 
 
 

No comments:

Post a Comment