15 December 2015

Blogmas #15: Mijn Winter Beauty Essentials!



Hoi allemaal! Tijdens de winter is mijn skincare net iets uitgebreider dan tijdens de  zomer. In de winter heb ik ook meer last van een droge huid door de koude. Daarom leek het me wel leuk om mijn winter beauty Essentials aan jullie te tonen. Benieuwd? Kijk even met me verder...


In de winter gebruik ik oliën maar al te graag! Als mijn huid wat droger aanvoelt gebruik ik graag de Soothing Shower Oil van Rituals uit de geurlijn indian rose & sweet almond oil. Deze gebruik ik het liefste onder de douche omdat hij een pompsysteem heeft, wat net iets makkelijk werkt vind ik. Als mijn huid nu wat droger aanvoelt 's avonds, dan gebruik ik het liefste de Beautifying Oil van The Body Shop uit de geurlijn Sweet Lemon. Dit is zo'n lekkere, frisse en tegelijk zoete geur! Ook heb je helemaal niet veel nodig om je lichaam weer helemaal zacht en gehydrateerd te laten aanvoelen.


Moisturizers zijn ook een echte must voor me tijdens de winter. Als eerste een body cream/body butter. Ik switch eigenlijk een beetje tussen mijn body butter van The Body Shop en deze body cream van Rituals. De body butters gebruik ik meer als mijn huid droger aanvoelt en er nood aan heeft. Anders gebruik ik een body cream. Voor de handen gebruik ik momenteel eentje van de Spa Secrets geurlijn Treasures of Morocco van het Kruidvat. Hij maakt m'n handen lekker zacht en heeft ook een lekkere, zoete geur. Het enige minpuntje is dat hij wel wat vettig aanvoelt voor een tijdje. Tenslotte mijn geliefde Mixa dagcréme! Ik kan gewoon niet meer zonder deze, ik probeerde een tijdje andere producten uit, maar mijn huid begon terug slechter en droger aan te voelen. Nu ik deze van Mixa terug een tijdje gebruik, zie ik terug grote en vooral goede veranderingen.


De volgende musthave is een lippenbalsem. Er is niets zo hatelijk als droge en kapotte lippen tijdens de winterkoude! Deze van Mixa voelt net als boter op de lippen, en je voelt gewoon dat deze de lippen voed en hydrateert. Super!

 
Nagellak is een musthave het hele jaar rond, maar tijdens de winterperiode zijn donkere kleuren gewoon het mooiste! Deze drie prachtige tinten kreeg ik in mijn adventskalender. 12 Berry-tale is een prachtige, donkerpaarse kleur met een shimmer erdoorheen. 13 Rudolph's favorite is een mooie rode kleur en 11 Kiss Under The Mistletoe is die typische kerstgroene kleur.

Wat zijn jouw winter essentials?
 
Volg je me al?
 
 

3 comments:

  1. De body crème van rituals is zalig en ruikt heerlijk!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Die olie van Rituals is erg lekker!

    ReplyDelete
  3. Oh wow, wat een heerlijke producten!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete