23 December 2015

Blogmas #22: Nieuwe Kerstfilms 2015!


 
Bron Foto's: #01 - #02 - #03 - #04

Blogmas dag 22 komt iets later online, maar tegelijk wil dit zeggen dat er vandaag dan twee artikels zullen verschijnen! Er zijn een aantal nieuwe kerstfilms uitgekomen dit jaar en het leek me leuk om de trailers hiervan voor jullie eens op een rijtje te zetten ;). Benieuwd naar deze nieuwe films? Kijk snel even met me verder...


#01 - Christmas Eve - De film speelt zich af op kerstavond in New York. De stroom valt uit en 6 verschillende groepen mensen zitten vast in een lift. Hierrond draait de film eigenlijk. Ik vind dit soort films wel leuk, omdat je verschillende mensen in eenzelfde situatie mag volgen!

 
#02 - The Night Before - Op kerstavond gaan drie vrienden (waarvan er twee Joods zijn) op zoek naar de Holy Grail van Kerstfeestjes. Een leuke, maar vooral grappige layed-back film!
 

 
#03 - Carol - Deze film speelt zich af in de jaren 50. Carol is een elegante, rijke en getouwde vrouw dat op kerstavond nog een cadeau gaat zoeken in het warenhuis voor haar dochter. Hier ontmoet ze Therese, een jonge twintiger, en de twee worden op elkaar verliefd. Een romantische film met de nodige drama!
 
 
#04 - Love The Coopers - Laat ik beginnen met jullie te vertellen dat ik hou van dit soort kerstfilms! De familie Cooper komt elk jaar samen voor Kerstmis, maar natuurlijk gebeurt er vanalles: iemand wil scheiden maar wil dit nog verborgen houd, iemand heeft zijn job verloren maar wil dit nog niet kwijt, etc.
 
Welke lijkt jou leuk?
 
Volg je me al?
 


2 comments:

  1. Bedankt voor de tips. Altijd leuk om nieuwe kerstfilms te ontdekken. Ik kan niet honderd keer naar Home Alone blijven kijken, haha! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, das waar, maar Home Alone blijft wel één van de klassiekers ;)x

      Delete