28 December 2015

I ❤ Myself December Box!



Hoi allemaal! Hopelijk hebben jullie een fijne kerstavond en kerstdag achter de rug! Ik heb er allesinds van genoten! ^^ Vandaag wil ik jullie graag tonen wat ik in de I Love Myself December box heb ontvangen. Vorig jaar bestelde ik hem ook al via de webshop van Mireille en omdat ik hem toen zo fijn vond, wilde ik hem dit jaar gewoon opnieuw bestellen. Benieuwd naar wat ik kreeg in m'n box? Kijk snel even met me verder ...


 
Wat ik zo fijn vind aan de box is dat deze altijd zo mooi zijn ingepakt! En bovendien komen de producten nog eens in een erg leuke doos, die je erna nog kan hergebruiken. Ik koos ervoor om de box van € 24,95 te ontvangen. Maar je kan ook kiezen voor een box van € 39,95 en € 59,95. Wat ik ook nog erg leuk vind aan deze webshop, is dat wanneer je een box besteld je een e-mail mag ontvangen met een aantal vragen dat je moet beantwoorden. Bijvoorbeeld wat voor make-up je graag draagt, wat je liever niet zou ontvangen, favoriete geuren, etc.


Eén van de producten kreeg ik apart, maar des te leuker om twee pakjes te mogen openen haha! De meeste producten komen in deze prachtige glitterdoos en al de lekkere geuren komen meteen naar je toe wanneer je deze opent ^^. Let's dig in the box!
 
#01 Stendhal Hydro Harmony Exfoliating Body Gel 200 ml
Deze exfoliater was apart verpakt en komt echt net op tijd omdat mijn vorige scrub op is! De hydro harmony lijn werd speciaal ontworpen om de huid te hydrateren, en laat het nu net de periode van het jaar zijn dat je huid dit extraatje zeker kan gebruiken! Qua geur is het een meer subtielere, bloemengeur en het is een meer een milde scrub.


#02 Greanleaf Let It Snow Mini Geursachet 2 stuks
Met geuren zoals vanille, kaneel, ceder en patchouli, etc ruiken deze geursachets gewoon hemels! Ze zijn dan ook erg handig om bv. in je kleerkast neer te leggen, zodat deze altijd lekker ruikt.

 
#03 Alessandro Nagellak in Golden Sun 5ml
Gouden glitters zijn gewoon perfect voor tijdens de kerstdagen, maar ook met Nieuwjaar! Leuk om deze te ontvangen dus, want volgens mij had ik geen kleine, gouden glitters meer in m'n nagellak stash ;).

 
#04 Bomb Cosmetics The Leader of the Pack Bath Mellow
Dit kleintje ziet er gewoon té schattig uit! Hij heeft bovendien ook een erg kruidige geur wat hem zo lekker doet ruiken! Hij bevat namelijk geuren van pittige pompoen, cider, gember & zwarte peper.

 
#05 Bomb Cosmetics Holly Dolly Bath Blaster
Ik mocht nog een volgende badproduct ontvangt, joy! Deze Holy Dolly ruikt ook weer gewoon heerlijk! Hij bevat geuren van appelsien, hulst & zwarte peper. Ik ga hiermee zeker genieten in bad!


#06 Wat maakt je mooi 'Oh, Xmas Tree' Fluffy Body Butter
Ik had nog niet eerder gehoord van 'Wat maakt je mooi', maar dat is nu net zo leuk aan dit soort boxen om nieuwe merken en misschien zelfs nieuwe favorieten te ontdekken! Deze fluffy body butter heeft een lekkere frisse geur van dennetakken, citroen, kardemom en zwarte peper. De body butter is echt erg fluffy en lijkt en voelt een beetje zoals slagroom. Wel is het een meer vettigere body butter.


#07 Wat maakt je mooi 'Oh Xmas Tree' Shower Jelly
Uit dezelfde geurlijn kreeg ik ook nog deze shower jelly. Ziet het er niet leuk uit! ^^ Hij ruikt net zo lekker als de body butter en voelt wat vettiger aan, maar des te meer kan hij de huid voeden dus!


#08 Pupa Wet&Dry Eyeshadow & Pure-Colour Absolute Shine Lipstick
Op de vraag welke make-up kleuren ik het liefste draag, antwoorde ik ofcourse meer nude kleurtjes en brons-tinten. Ik was echt super blij toen ik deze schattige doosjes mocht terugvinden in mijn box! De oogschaduw kreeg ik in de kleur 004 en is gewoon een prachtige roze shimmer tint. De pigmentatie hiervan is ook super, ik weet al dat ik deze vaak ga dragen!
De lipstick kreeg ik in de kleur 002 en het is niet een kleur waar ik normaal voor zou gaan, maar om heel eerlijk te zijn ben ik blij dat ik zo'n kleurtje kreeg! Het is eens wat anders en het is dan ook best een mooie kleur!


#09 Alessandro Snowball Handcream
Een handcrème komt altijd van pas! Deze van Alessandro heeft niet echt een speciale geur vind ik zelf, maar hij voelt wel erg fijn aan op de handen. Bovendien voelt hij niet vettig aan, wat ik altijd apprecieer!


#10 Care For Life Sweet Lips Lip Balm
Als ik een product moet aanduiden dat ik het minst leuk vind in de box, dan is het deze lip balm wel. Ik hou gewoon niet van lip balms in een klein potje zoals dit. Jammer wel want hij heeft zo'n zoete geur, net als snoepjes!


De I Love Myself box is verkrijgbaar via de webshop van Mireille Huidverzorging voor diverse prijzen. Voor wie geen fan is van de maandelijkse beautybox abonnementen kan dit een leuk alternatief zijn omdat je zelf bepaald wanneer je er eentje besteld!
 
Ken jij deze box al?
 
Volg je me al?
 

4 comments:

  1. Deze box ken ik nog niet, maar wat een leuke inhoud! Vooral de Bath Bombs vind ik erg gaaf :)

    ReplyDelete
  2. Ik kende het nog niet, maar ik vind de inhoud wel erg gaaf

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  3. Die oh xmas tree green jelly is zo cool.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke inhoud zeg! Wat is het ook veel en gevarieerd ook qua make-up en verzorging :)

    ReplyDelete