12 December 2015

Blogmas #11&12: Mijn favoriete kerstfilms ❤!



Hoi allemaal! Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn weekend. Als het op films aankomt, behoren kerstfilms echt tot m'n favorieten. Vandaag toon ik jullie mijn top 5. Benieuwd? Let's take a look ^^...


#05 This Christmas - This Christmas is een erg fijne film dat draait rond de Whitfield familie. Ik vind dit soort films erg leuk omdat ze je meenemen in het leven van een familie. Je ziet hun relaties, problemen, het goedmaken van ruzies, en vooral het vieren van Kerstmis. (Credit Foto).
 
 
#04 Nothing Like The Xmas Holidays - Nog zo'n leuke familiefilm! Hij gaat over een familie uit Puerto Rico. Ik zeg wel dat het een leuke familiefilm is, maar er komt ook wat drama bij te pas want de familie brengt misschien voor de laatste maal kerst samen door. (Credit Foto)
 
 
#03 The Grinch - Eén van de ultieme kerstklassiekers gewoonweg! De film speelt zich af in een soort van fantasiewereld van the Who's . The Grinch (ook een Who) leeft afgezonderd op een berg en haat Kerstmis. Tot Cindy hem leert kennen. (Credit Foto)
 
 
#02 Arthur Christmas - Ik hou ook enorm van tekenfilms, dus er moest zeker eentje in m'n top 5 belanden. Arthur is de jongste zoon van de Kerstman en een beetje onhandig. Dankzij een high-tech bedrijf op de Noordpool kan de Kerstman elk jaar alle kerstcadeautjes veilig bezorgen. Maar natuurlijk gaat er iets mis, en moet er een oplossing gezocht worden. (Credit Foto)
 
 
#01 ELF - Deze film staat al zo lang op mijn nummer 1 en ik denk niet dat hij snel zijn plaatsje gaat verliezen. Het is zo'n leuke en grappige feel-good film. Buddy groeide op als elf en gaat nu op zoek naar zijn echte familie in New York. (Credit Foto)
 
Wat is jouw favoriete kerstfilm?
 
Volg je me al?
 
 

2 comments:

  1. Ik heb nu echt zin om een kerstfilm te kijken haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. The Grinch blijft mijn favoriet! :) Elf heb ik pas voor het eerst gezien en is ook erg leuk!

    ReplyDelete