16 December 2015

Blogmas #16: Kerst Interieur Tag!



Hoi allemaal! Wat gaat de tijd toch weer snel! Ik kan bijna niet geloven dat Kerstmis al volgende week is! Vandaag heb ik nog een leuke tag voor jullie: de Kerst interieur tag!

#01 - Mijn favoriete item in huis met Kerst is? Das een moeilijk, gewoon omdat dit voor mij alles is! De kerstboom, kerstlichtjes, kaarsen & al m'n andere decoraties!
 
#02 - Ik zou graag eens ... willen aanschaffen? Een lichtdecoratie voor in de tuin lijkt me zo leuk! Ik vind het zo leuk wanneer huizen ook langs de buitenkant versierd zijn met lichtjes. Ik vind het gewoon iets speciaals en magisch hebben ^^! Ook wil ik graag nog een kleine kerstboom voor in m'n make-up room en het liefst een witte! ^^
 
#03 - Als ik onbeperkt spullen mag kopen voor kerst, bij welke winkel zou dat dan zijn? Ik heb geen favoriete winkel waar ik het liefst spullen koop voor kerst. Maar dit jaar zou ik kiezen om onbeperkt spullen te kopen bij Blokker en Casa. Ze hebben zo'n leuke kerstballen etc. dit jaar!


#04 - Hebben je partner en jij dezelfde smaak? Ik denk het wel, haha. Mijn vriend laat me eigenlijk vrij in het decoreren van het huis, zeker met Kerstmis. Hij zal wel zeggen als hij iets echt niet mooi vind, maar dat gebeurt niet zo vaak ^^.
 
#05 - Welk kerstitem zou je zo snel mogelijk wegdoen? Eigenlijk niets, ik ben tevreden met alle kerstspullen dat ik heb! Er zijn wel een aantal dingen dat ik dit jaar niet heb gezet, maar om ze echt zo snel mogelijk weg te willen doen, nee dat niet!
 
# 06 - Wat is echt een kerstitem dat bij jou past? Ik hou van gewoon van kabouters, ik vind ze iets hebben en zou er liefst zoveel mogelijk kopen, haha ^^. Dit jaar vond ik een super schattige zilveren kerstman (zie foto hieronder), hij heeft ook een beetje weg van een kabouter vind ik, en daarom vind ik deze ook het beste bij me passen ^^.


#07 - Welke kleuren zou je het liefst verwerken in je kerstboom en decoratie? Wit en zilver! Vorige jaar ging ik altijd voor het meer traditionelere rood en goud. Maar dit jaar wilde ik graag eens iets anders, en ik hou gewoon van deze kleurencombinatie!
 
#08 - Een echte kerstboom of een neppe versie in huis? Ik heb het liefste een neppe.


#09 - Wat heb jij deze kerst allemaal als decoratie in huis staan? Erg veel haha. Om te beginnen een kerstboom met verschillende kerstballen in wit & zilver. Een mini verenkerstboompje, kleine zilveren kerstman, een hele hoop kaarsen en theelichthouders in kerstsfeer, een mason jar met een soort van 'kerstscene', een gouden plateau waar ik wat gouden kerstballen, een gouden glitter hert en een theelichthouder op plaatste, een vaas vol kerstbollen, etc.

Wat is jouw favoriete kerstdecoratie? Ik ben benieuwd! ^^
 
Volg je me al?
 
 

1 comment:

  1. Kerstkabouters zijn nieuw voor mij, maar die ene die op de foto staat vind ik heel leuk! Ik houd zelf heel veel van mooie lichtjes :)

    ReplyDelete